Klachten
Klachtenopvang- en afhandeling
Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na een contact met onze praktijk. Wij willen dit dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit kunnen bespreken in ons team en ervan kunnen leren. Dit kunt u doen door een klachtenformulier in te vullen en in te leveren. De huisarts neemt dan uw klacht in behandeling.
Als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is neemt de huisarts of een andere medewerker van de praktijk contact met u op. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Bent u daarna niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk als ook de waarnemend huisartsen zijn aangesloten.
Indien u de klacht niet direct met onze (waarnemend) huisarts wilt bespreken, kunt u uw klacht ook rechtstreeks bij deze klachtencommissie indienen.
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Tel: 088-0229190